Summer make up organization (Collab)

utorak, srpnja 05, 2016

Hei!
Ponovno sam na terasi, u hladu pišem post. Dok mačka pokraj mene je već promijenila 107 pozu tokom spavanja. No odlučila sam napraviti collab post sa Petrom sa bloga Fighter, brave and runner. Ona će raditi top 5 proizvoda ovo ljeto tako da provjerite njen post ovdje :) No hajde da vam pokažem kako ja organiziram svoju šminku. 



Prvo imamo ovu drvenu kutijicu. Koju je oslikala moja prijateljica i poklonila mi je za rođendan. U toj kutijici držim sva sjenila, pošto ih nemam nešto previše svi stanu. Imam dva catrice, jedno essence i tri mala cien. Ova kutijica je drvena, i sumnjam da će se ikada strgati.


U ovoj kartonskoj kutijici. Koju sam kupila u offertisimi za nekih 10 kn (1.5€). Držim kompaktne pudere, bronzer, rumenila i highlighter. Ova se kutija mogla zaklopiti, no sada je pretrpana tako da ne bih išlo. Pa sam odlučila poklopac samo staviti na dno. 


Ova starbucksova čaša je moja prva čaša iz starbucksa. Čuvam je već dvije godine. U njoj držim neke balzame i ruževe. Jer su mi ostala labela, po kući, jaknama i slično. Vi vaša labela možete staviti u čašu iz McD ili bilo koju plastičnu čašu. 



Ovo ste definitivno već vidjeli na internetu, pa sam morala i ja isprobati i užasno mi se sviđa. Na samom vrhu mi se nalaze olovke i sjajila za usne. Zajedno s najdražim balzamom za usne, trenutno. Na lijevoj donjoj stani imam bb kemu, i korektore. Dok na desnoj strani imam sve što se tiče očiju. Maskare, olovke, olovku za obrve, gel za obrve i slično. 

To bi bilo to za ovaj post. Puno manje teksta nego inače, žalim.
U komentare mi obavezno napišite želite li moju kolekciju šminke? pošto je nemam puno pa bih sve lako stalo u jedan post :) 


You Might Also Like

13 komentara

  1. Odličan post draga! Jako mi se sviđaju ideje i ovo u Starbucks čaši izgleda predivno♥

    OdgovoriIzbriši
  2. svidaa mi se ovaj post.. mozda se i sama odlucim na takav post
    http://tajfunblog.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post, odlična ideja da make-up držiš u nekim kutijama i čašama, a ne samo u ladici ili polici... jako mi se sviđaju ove 3 čaše koje si spojila :D

    Novi post --> petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  4. Divno si sve organizovala, svaka čast! Odličan post! ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo poslednje mi se najvise dopada.Super ideje! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Preslatko je.Ja sam isto napravila tj.spojila tri staklenke i zaljepila iz vrućim ljepilom.Ali ja ne držim šminku nego bojice i flomastere.Post je odličan kao i cijeli blog.

    OdgovoriIzbriši
  7. SUper post. Divan je. Ova zadnja ideje je preslatka.

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post.
    Ova prva kutija mi je prepreslatka, baš mi se sviđa! Jako lijep poklon od prijateljice! :)

    http://sohappy-sobeautiful.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  9. Sjajan post! Ja se ne šminkam baš, ali ti si super organizovala svoju šminku. :)

    https://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  10. Drago mi je što si odradila collab sa Petrom, obe ste zaista sjajne. ☺❤
    Tvoja organizacija što se šminke tiče mi je odlična, dala si mi divne ideje kako da ja organizujem svoju. ☺ Volela bih post o kolekciji šminke. ☺❤
    <3333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlično si organizovala svoju šminku. Odličan post!♥

    75# positivethoughts5.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  12. Jako dobar post. A slike su zaista odlicne. Najvise mi se dopada drvena kutijica. ♥♥

    Na mom blogu je novi post o samopouzdanju pa pogledaj. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši